Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ЕЛ стъкла на 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за ЕЛ стъкла на 159

    Къде в София поправят ел стъкла .. имам 2 за ремонт , шофьорския и заден десен ... машинките работят но мелят и нито вдигат нито свалят .. задния даже пада във вратата .. незнам ролки ли са какво са .. бих ли се справил сам има ли ръководство и стъпки как се сваля кората , трябва ли обучаване и каква ще е сумата в сервиза на прозорец или за двата?
    П.с задния се счупи минавайки с 20 км/ч през легнал полицай .. просто изпука и падна до половината и само меля вдигнах го на ръка като заигравах с машинката да го прихване криво ляво и го хванах с тиксо ... благодаря ви!

  • #2
    http://mikrondocev.com/

    Случи и ти на 159ка обаче...

    Ама и тея талянци са направили ебаси кенефа. Имам рено произведено 91г. с ел стъкла и още си работят без проблем. А 159ката на 10 години вече е приключила...
    156 2.0TS

    Comment


    • #3
      Колко са таралясници ще можеш да кажеш само от първа ръка, след като събереш 1000 паунда и отвориш gumtree да си купиш една.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Аз правих моето шофьорско в София. Още на 1-я ден като купих колата пропадна и си остана във вратата. Ремонта излезе 100 лв. с труда и поправката на механизма. Според мен си намери от някоя друга механизми и си ги смени сам, ще ти излезе по-евтино ако ти се занимава естествено. Защото за рециклирането взимат повечко пари. Корите са на щипки и болтове сега в по-топлото щипките излизат лесно.

        П.с. трябва и обучение след това.
        Успех.
        -------------------------------
        ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
        ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от bobi_kz Покажи съобщение
          Аз правих моето шофьорско в София. Още на 1-я ден като купих колата пропадна и си остана във вратата. Ремонта излезе 100 лв. с труда и поправката на механизма. Според мен си намери от някоя друга механизми и си ги смени сам, ще ти излезе по-евтино ако ти се занимава естествено. Защото за рециклирането взимат повечко пари. Корите са на щипки и болтове сега в по-топлото щипките излизат лесно.

          П.с. трябва и обучение след това.
          Успех.
          Боби, дай малко инфо за това обучение Разбрах сваляш до фолу и държиш няколко секунди после същото догоре ама защо се прави това

          Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Колегата dhtj не пропуска възможност да сравни 159-ката с кола на 20+ години
            Не разбирам на какво се дължи тоя упорит хейт по модела във всяка тема в тоя раздел.
            Не е случил на 159-ка? Заради две стъкла? Да я продаде освен и да ти купи реното?

            Известна болежка на модела, е, оправяш си ги и си свиркаш докато колата е в тебе.

            Писал съм и в общата тема за ремонти, ето и тук линк към тествани нови механизми:
            https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROME...72.m2749.l2648
            Просто потърси конкретно каквито на теб ти трябват.

            Тук има малко инфо какво и как да свалиш:
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=87625

            Аз си купих за задните две и си ги смених сам на моя "кенеф".
            Процедурата е пипкава и ти трябва поне още един да държи стъклото.
            Според мен, дори и да не сменяш сам, си купи нови механизми и не рециклирай старите.
            Като видиш в какво състояние са при сваляне ще разбереш защо.
            Last edited by Quadriv; d.m.y г., 11:37.
            Alfa 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
              Боби, дай малко инфо за това обучение Разбрах сваляш до фолу и държиш няколко секунди после същото догоре ама защо се прави това

              Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
              Прави ми я Румен, нямах възможност сам да я ремонтирам.. обучението не знам как става.
              Last edited by bobi_kz; d.m.y г., 18:16.
              -------------------------------
              ALFA ROMEO 146 1.8 Twin Spark with head from QV - EX
              ALFA ROMEO 159 1.9 JTDm 16V , 150+++

              Comment


              • #8
                Да, купи си нови, но внимавай, моят за 100 лв беше силно китайски и не го издържах мн и го махнах и сложих втора ръка! Кората е на щипки и 3 винта в долната си част. Под кората има една ламарина на която са захванати машинката и компютърчето + всичките кабеляци. Развиваш само крайните болтове с 10ка глава мисля, че бяха + болтовете, които държат механизма за въпросната ламарина след което отваряш 2те дупки запушени с 2 гумени капачета и сваляш леко стъклото надолу докато не видиш болтовете, които го държат за механизма след което ги РАЗХЛАБВАШ за да излезне стъклото. Налага се да откачиш всички букси и да ги извадиш през дупката над колобката. Колонката не се сваля иии има една букса, която се пада в зоната на бравата в дъното, трудно се бърка, но и тя се вади а за да я извадиш откачаш един пластмасов водач, който е на 2 щипки иначе буксата не излиза, че и е гоуема главата �� това е в о щи линии. На мен ми отне 2 часа, като го правих сам и естествено след като я сглобих се оказа, че не съм прекарал кабелите както трябва и стъклото опирале и я разглобих втори път �� а обучение не съм правил и всичко работи перфектно

                Comment


                • #9
                  Добре ясно .. а втора употреба заслужава ли си .. щом 100 лева е рециклирането само на една машинка !? Имам човек който продава същата алфа на части ... и можа евентуално от нея да сваля механизма ... незнам колко си заслужава, ако е ролка не може ли да се смени само тя?
                  П.с утре ще я разглобя и ще опитам .. предния прозорец прави опити да отвори дори и да затвори .. на задния не смея да му махна тиксото ..

                  Comment


                  • #10
                    Колеги и аз да ползвам темата за един въпрос На моята айо натисн напринер 4те бутона едновременно няма да слязат прозорците , трябва един вид едно по едно Не ми звучи много логично това , дали и при вас е така?

                    Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Grishata Покажи съобщение
                      Колеги и аз да ползвам темата за един въпрос На моята айо натисн напринер 4те бутона едновременно няма да слязат прозорците , трябва един вид едно по едно Не ми звучи много логично това , дали и при вас е така?

                      Sent from my EVA-L19 using Tapatalk
                      Аз не съм ги пробвал и 4-те едновременно, но предните 2 се свалят заедно. Пробвай от ДУ-то дали ще ги свали всичките заедно.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #12
                        Колега, не я напъвай, че да не заминат машинките! Значи, рециклаж 100 лв, нов китайски 100лв, аз съм от 2 седмици с механизма втора употреба и за сега работи перфектно. Не мога да ти кажа, колко би изкарал, но това е положението... Аз бих си рециклирал механизма или тук един колега беше писал за някакви механизми, които били читави.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                          Аз не съм ги пробвал и 4-те едновременно, но предните 2 се свалят заедно. Пробвай от ДУ-то дали ще ги свали всичките заедно.
                          Мда, с ключа вслички слизат едновременно Може би проблемът е в панела с копчетата?

                          Sent from my EVA-L19 using Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            И аз да се разпиша в клуба със стъклоповдигачите.
                            Днес отивам към колата и гледам задно ляво стъкло свалено, хм..., правя опит да вдигна ама цъ. Веднага се усетих че нещо не е таман и че ако продължа да си играя положението ще стане по-зле, ще се оплетат жилата и после е тотал щета. Заръчах си от едно сайтче пласмасата която държи самото стъкло във водача, при мен от старост се беше счупило едното ушенце. Та тия дни чакам да дойде и ще дам подробна информация откъде, колко струва, дали изглежда читава самата пласмаса и т.н.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
                              http://mikrondocev.com/

                              Случи и ти на 159ка обаче...

                              Ама и тея талянци са направили ебаси кенефа. Имам рено произведено 91г. с ел стъкла и още си работят без проблем. А 159ката на 10 години вече е приключила...
                              Ти от личен опит или така си чул и чел?
                              Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 16V

                              Comment

                              Working...
                              X